Pri chudnutí, ale aj pri raste biznisu potrebujete stratégiu a oporu

Odvetvie: Well-being služby

Východisková situácia

Spoločnosť vyvinula a ponúkala na Slovensku a v Česku svoju nutričnú aplikáciu pre odborníkov na výživu. Základom aplikácie je unikátny generátor, ktorý na základe dát o klientovi umožňuje prepočítať recepty podľa zadaných vstupov a navrhnúť optimálne riešenie na mieru tomu, čo klient potrebuje. Požiadavka na spoluprácu prišla v čase, keď mala spoločnosť už niekoľko tisíc aktívnych používateľov, ale dlhodobo zápasila s nízkymi tržbami rozdelenými do rôznych streamov tržieb. Potrebovali sa rozhodnúť, či sa zamerajú na B2B alebo B2C trhy a či má význam expanzia na zahraničné trhy.

Riešenie

• realizovali sme biznis workshop s najužším tímom vedenia firmy a analyzovali sme dáta
• pripravili sme biznis plán rastu s dôrazom na otočenie biznis modelu primárne na B2C segment
• vypracovali sme produktovú stratégiu a nový hero produkt
• s ohľadom na nové produkty a služby sme redizajnovali web
• zapojili sme Interim marketing a manažment transformácie

Firma mala už od začiatku veľký potenciál, ale bez zmeny biznis modelu nemohla vyrásť. Ak chceli otriasť trhom, museli najprv otriasť sebou.“
Michal Mackov
STRATÉGIA TRHU, ZNAČIEK, PRODUKTOV A KOMUNIKÁCIE

Výsledok

Klient už v prvom roku zdvojnásobil svoje tržby. Nový produkt tvoril už za 4 mesiace fungovania 40 % celoročných B2C tržieb. Komunita followerov spoločnosti sa zvýšila z 1 na 15 000. Followeri CEO (tvár firmy) vzrástli zo 4 000 na 67 000.
10
Zamestnancov
294 tis.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
1,5 roka
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™