Michal Mackov
STRATÉGIA TRHU, ZNAČIEK, PRODUKTOV A KOMUNIKÁCIE
Spoluzakladateľ spoločnosti Bizbuilders so zameraním na marketingovú stratégiu. Uprednostňuje tvorbu skutočnej zákazníckej hodnoty v produkte alebo službe a hľadanie dlhodobej konkurenčnej výhody na trhu. Pôsobil v korporátnom sektore a má skúsenosti z vedúcich aj výrobných marketingových pozícií. Dnes pomáha slovenským a českým firmám porozumieť, čo skutočne vplýva na znalosť značky a prináša rast tržieb, či ako sa dajú upravovať produkty alebo služby tak, aby prinášali zvýšenie ziskovosti, kde nájsť nových zákazníkov a ako ich úspešne osloviť.
Úspešné príbehy
Michal Mackov pomohol našim klientom aj v týchto situáciách:
Novátorský produkt na konzervatívnom trhu
Východisková situácia
Slovenská pobočka globálnej spoločnosti má silné postavenie v celej skupine. Oslovili nás s požiadavkou na definovanie marketingovej stratégie pre spustenie predaja novátorského stavebného nosníka, ktorý nahrádza klasické stavebné postupy, zrýchľuje výstavbu, zväčšuje úžitkovú plochu a zjednodušuje celý proces stavby. Potrebovali praktický návod, ako má inovatívna globálna spoločnosť komunikovať v lokálnom segmente stavebníctva, ktorý sa novinkám skôr vyhýba - aké konkrétne aktivity a pri akom rozpočte realizovať. Rovnako aj to, ako nastaviť funkčné marketingové oddelenie.
Zobraziť riešenieSlovenská pobočka globálnej spoločnosti má silné postavenie v celej skupine. Oslovili nás s požiadavkou na definovanie marketingovej stratégie pre spustenie predaja novátorského stavebného nosníka, ktorý nahrádza klasické stavebné postupy, zrýchľuje výstavbu, zväčšuje úžitkovú plochu a zjednodušuje celý proces stavby. Potrebovali praktický návod, ako má inovatívna globálna spoločnosť komunikovať v lokálnom segmente stavebníctva, ktorý sa novinkám skôr vyhýba - aké konkrétne aktivity a pri akom rozpočte realizovať. Rovnako aj to, ako nastaviť funkčné marketingové oddelenie.
Zvýšenie tržieb spoločnosti rozšírením produktového portfólia
Východisková situácia
Firma je zabehnutou a poznateľnou značkou v segmente sedacích vakov a zároveň jednotkou na slovenskom trhu. Dosiahli to, o čom veľa marketérov sníva – stali sa synonymom pre kategóriu. Takýto pohľad na značku sa však diametrálne mení, keď stojíte pred otázkou expanzie a rozširovania produktového portfólia. Bolo potrebné pripraviť stratégiu rastu, ktorá bude predovšetkým založená na predaji nových produktov a penetrácii nových segmentov.
Zobraziť riešenieFirma je zabehnutou a poznateľnou značkou v segmente sedacích vakov a zároveň jednotkou na slovenskom trhu. Dosiahli to, o čom veľa marketérov sníva – stali sa synonymom pre kategóriu. Takýto pohľad na značku sa však diametrálne mení, keď stojíte pred otázkou expanzie a rozširovania produktového portfólia. Bolo potrebné pripraviť stratégiu rastu, ktorá bude predovšetkým založená na predaji nových produktov a penetrácii nových segmentov.
Pri chudnutí, ale aj pri raste biznisu potrebujete stratégiu a oporu
Východisková situácia
Spoločnosť vyvinula a ponúkala na Slovensku a v Česku svoju nutričnú aplikáciu pre odborníkov na výživu. Základom aplikácie je unikátny generátor, ktorý na základe dát o klientovi umožňuje prepočítať recepty podľa zadaných vstupov a navrhnúť optimálne riešenie na mieru tomu, čo klient potrebuje. Požiadavka na spoluprácu prišla v čase, keď mala spoločnosť už niekoľko tisíc aktívnych používateľov, ale dlhodobo zápasila s nízkymi tržbami rozdelenými do rôznych streamov tržieb. Potrebovali sa rozhodnúť, či sa zamerajú na B2B alebo B2C trhy a či má význam expanzia na zahraničné trhy.
Zobraziť riešenieSpoločnosť vyvinula a ponúkala na Slovensku a v Česku svoju nutričnú aplikáciu pre odborníkov na výživu. Základom aplikácie je unikátny generátor, ktorý na základe dát o klientovi umožňuje prepočítať recepty podľa zadaných vstupov a navrhnúť optimálne riešenie na mieru tomu, čo klient potrebuje. Požiadavka na spoluprácu prišla v čase, keď mala spoločnosť už niekoľko tisíc aktívnych používateľov, ale dlhodobo zápasila s nízkymi tržbami rozdelenými do rôznych streamov tržieb. Potrebovali sa rozhodnúť, či sa zamerajú na B2B alebo B2C trhy a či má význam expanzia na zahraničné trhy.
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™