Ziskovosť produktového portfólia
Naše analytické a poradenské služby pomohli vyrásť
viac ako 100 firmám na celom Slovensku.
Stratégia, riadenie a procesy
Ľudské zdroje
Ekonomika, financie, dane a účtovníctvo
Grantové financovanie zámerov
Ziskovosť produktového portfólia
Marketing a budovanie značky
Obchod a predaj
Inovácie produktov, služieb a procesov
ESG reporting a výpočet uhlíkovej stopy
Špecifické právne záležitosti
Všetky referencie
Vytvorenie nového produktu – energetický monitoring
Východisková situácia
Klient hľadal možnosti zvýšenie tržieb a ziskovosti.
Zobraziť riešenieKlient hľadal možnosti zvýšenie tržieb a ziskovosti.
Nastavenie biznis modelu pre domov sociálnych služieb a hospic
Východisková situácia
Klient mal záujem o diverzifikáciu svojich aktivít a rozhodol sa pre realizáciu výstavby a prevádzky zariadenia pre seniorov. Našou úlohou bolo vyhodnotiť a následne upraviť biznis model, ktorý klient predložil.
Zobraziť riešenieKlient mal záujem o diverzifikáciu svojich aktivít a rozhodol sa pre realizáciu výstavby a prevádzky zariadenia pre seniorov. Našou úlohou bolo vyhodnotiť a následne upraviť biznis model, ktorý klient predložil.
Zvýšenie tržieb spoločnosti rozšírením produktového portfólia
Východisková situácia
Firma je zabehnutou a poznateľnou značkou v segmente sedacích vakov a zároveň jednotkou na slovenskom trhu. Dosiahli to, o čom veľa marketérov sníva – stali sa synonymom pre kategóriu. Takýto pohľad na značku sa však diametrálne mení, keď stojíte pred otázkou expanzie a rozširovania produktového portfólia. Bolo potrebné pripraviť stratégiu rastu, ktorá bude predovšetkým založená na predaji nových produktov a penetrácii nových segmentov.
Zobraziť riešenieFirma je zabehnutou a poznateľnou značkou v segmente sedacích vakov a zároveň jednotkou na slovenskom trhu. Dosiahli to, o čom veľa marketérov sníva – stali sa synonymom pre kategóriu. Takýto pohľad na značku sa však diametrálne mení, keď stojíte pred otázkou expanzie a rozširovania produktového portfólia. Bolo potrebné pripraviť stratégiu rastu, ktorá bude predovšetkým založená na predaji nových produktov a penetrácii nových segmentov.
Inovačné riešenia podporujúce rast predaja
Východisková situácia
Spoločnosť zaznamenala (pod vplyvom pande- mických rokov) klesajúci trend predajov, nárast trhového podielu kvalitnej konkurencie a tvorbu nových segmentov.
Zobraziť riešenieSpoločnosť zaznamenala (pod vplyvom pande- mických rokov) klesajúci trend predajov, nárast trhového podielu kvalitnej konkurencie a tvorbu nových segmentov.
Inovačná stratégia – digitalizácia produktov
Východisková situácia
Spoločnosť fungovala v tradičnom biznis modeli. Z materskej spoločnosti vychádzali stimuly na zmodernizovanie produktového portfólia. Do tvorby riešení bolo potrebné vniesť dátovú logiku.
Zobraziť riešenieSpoločnosť fungovala v tradičnom biznis modeli. Z materskej spoločnosti vychádzali stimuly na zmodernizovanie produktového portfólia. Do tvorby riešení bolo potrebné vniesť dátovú logiku.
Pri chudnutí, ale aj pri raste biznisu potrebujete stratégiu a oporu
Východisková situácia
Spoločnosť vyvinula a ponúkala na Slovensku a v Česku svoju nutričnú aplikáciu pre odborníkov na výživu. Základom aplikácie je unikátny generátor, ktorý na základe dát o klientovi umožňuje prepočítať recepty podľa zadaných vstupov a navrhnúť optimálne riešenie na mieru tomu, čo klient potrebuje. Požiadavka na spoluprácu prišla v čase, keď mala spoločnosť už niekoľko tisíc aktívnych používateľov, ale dlhodobo zápasila s nízkymi tržbami rozdelenými do rôznych streamov tržieb. Potrebovali sa rozhodnúť, či sa zamerajú na B2B alebo B2C trhy a či má význam expanzia na zahraničné trhy.
Zobraziť riešenieSpoločnosť vyvinula a ponúkala na Slovensku a v Česku svoju nutričnú aplikáciu pre odborníkov na výživu. Základom aplikácie je unikátny generátor, ktorý na základe dát o klientovi umožňuje prepočítať recepty podľa zadaných vstupov a navrhnúť optimálne riešenie na mieru tomu, čo klient potrebuje. Požiadavka na spoluprácu prišla v čase, keď mala spoločnosť už niekoľko tisíc aktívnych používateľov, ale dlhodobo zápasila s nízkymi tržbami rozdelenými do rôznych streamov tržieb. Potrebovali sa rozhodnúť, či sa zamerajú na B2B alebo B2C trhy a či má význam expanzia na zahraničné trhy.
Modernizácia existujúceho produktu s cieľom zvýšenia ziskovosti
Východisková situácia
Klient vyrába sofistikované riešenie na výdaj zásielok, pre ktoré sme hľadali nové využitie s vyššou pridanou hodnotou. Naším hlavným cieľom bolo detailne analyzovať tento produkt v kontexte aktuálnych trendov v odvetví.
Zobraziť riešenieKlient vyrába sofistikované riešenie na výdaj zásielok, pre ktoré sme hľadali nové využitie s vyššou pridanou hodnotou. Naším hlavným cieľom bolo detailne analyzovať tento produkt v kontexte aktuálnych trendov v odvetví.