Inovačné riešenia podporujúce rast predaja

Odvetvie: Potravinárska výroba

Východisková situácia

Spoločnosť zaznamenala (pod vplyvom pande- mických rokov) klesajúci trend predajov, nárast trhového podielu kvalitnej konkurencie a tvorbu nových segmentov.

Riešenie

• vytvorili sme segmentáciu cieľovej skupiny
• vypracovali sme lifestyle štúdiu cieľovej skupiny
• validovali sme hypotézy na dátach z cieľovej skupiny
• realizovali sme workshopy s reprezentantmi cieľovej skupiny
• zapojením zamestnancov ako hlavných riešiteľov sme vytvorili praktické krátko- a strednodobé riešenia
• zozbierali a klasifikovali sme riešenia podľa jednoduchosti realizácie a ich očakávaného dopadu

Hlboké a dôsledné skúmanie potrieb cieľovej skupiny pomáha identifikovať nekonečné možnosti čo a ako inovovať.“
Ján Uriga
INOVÁCIE

Výsledok

Úplne nová segmentácia cieľovej skupiny a vytvorenie podrobného popisu troch cieľových persón so zasadením produktu ako hodnoty do životných udalostí. Vytvorenie troch segmentov riešení vo forme inkrementálne vylepšených produktov, ktoré idú v súlade s trendmi v odvetví.
320
Zamestnancov
45 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
8 mesiacov
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™