Inovačná stratégia – digitalizácia produktov
Odvetvie: Financie - poisťovníctvo
Východisková situácia
Spoločnosť fungovala v tradičnom biznis modeli. Z materskej spoločnosti vychádzali stimuly na zmodernizovanie produktového portfólia. Do tvorby riešení bolo potrebné vniesť dátovú logiku.
Riešenie
• vytvorili sme jednotnú digitálnu inovačnú víziu na úrovni vedenia
• pomenovali sme roly vedenia v digitálnej transformácii
• vykonali sme analýzu zákazníckych očakávaní v teréne
• realizovali sme výjazdové workshopy na snímanie reakcií zákazníkov a mapovanie potrieb zamestnancov
• prebrali sme funkčné best practice riešenia zo skupiny a z trhu
• vytvorili sme digitálne vylepšenia v aktuálnom produktovom portfóliu a nasadili ich na trh
• vytvorili sme prelomové návrhy a k nim priložili obchodné prípady
• realizovali sme analýzu inovačnej kultúry
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™