Inovačná stratégia – digitalizácia produktov

Odvetvie: Financie - poisťovníctvo

Východisková situácia

Spoločnosť fungovala v tradičnom biznis modeli. Z materskej spoločnosti vychádzali stimuly na zmodernizovanie produktového portfólia. Do tvorby riešení bolo potrebné vniesť dátovú logiku.

Riešenie

• vytvorili sme jednotnú digitálnu inovačnú víziu na úrovni vedenia
• pomenovali sme roly vedenia v digitálnej transformácii
• vykonali sme analýzu zákazníckych očakávaní v teréne
• realizovali sme výjazdové workshopy na snímanie reakcií zákazníkov a mapovanie potrieb zamestnancov
• prebrali sme funkčné best practice riešenia zo skupiny a z trhu
• vytvorili sme digitálne vylepšenia v aktuálnom produktovom portfóliu a nasadili ich na trh
• vytvorili sme prelomové návrhy a k nim priložili obchodné prípady
• realizovali sme analýzu inovačnej kultúry

Prepojenie boardu, expertov a zanietencov je urýchľovačom v identifikácii funkčných inovatívnych riešení zameraných na zákazníka.“
Ján Uriga
INOVÁCIE

Výsledok

Do súčasných produktov boli zavedené digitálne prvky. Vytvorili sa nové, čisto digitálne riešenia ako rozšírenie klasických produktov. Stratégia je nasmerovaná od produktu k riešeniam a vytvorila sa inovačná road mapa.
370
Zamestnancov
42 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
12 mesiacov
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™