Stratégia tvorby a zavádzania inovácií do organizácie

Odvetvie: Automotive

Východisková situácia

Plány na vytvorenie závodu na zelenej lúke, pričom tento závod má byť v rámci skupiny technologicky najinovatívnejším.

Riešenie

• zmapovali sme očakávania materskej spoločnosti
• identifikovali sme riešenia, ktoré majú byť prenesené na lokálny trh
• analyzovali sme regionálne partnerstvá
• vytvorili sme to-be inovačný operačný systém
• stanovili sme merateľné ukazovatele výkonnosti
• zostavili sme tím zodpovedný za dodanie riešenia

Jedinečný projekt svojím obsahom a presahom.“
Ján Uriga
INOVÁCIE

Výsledok

Klientom schválená inovačná stratégia, validovaná ročná roadmapa - stanovené míľniky. Stanovená stratégia odmeňovania a motivácie zamestnancov, ako aj kompetenčná matica stimulujúca inovácie. Zostavili sme procesné mapy a nastavili pilotné projekty.
1100
Zamestnancov
157 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
7 mesiacov
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™